Friday, March 26, 2010

Die Groot Stilte

Hey Almal , Jan hier. Ek sit en luister na 'n klomp Aribs wat bid , toe dink ek dis die perfekte tyd om 'n diep meaningful en baie persoonlike post te maak op ons blog...

Ons was vir 'n hele lang tyd stil gewees maar ons was nie rerag stil gewees nie , dinge in Die Gunstons HQ het nooit stil gestaan nie. Ons het 'n hele paar nuwe songs wat een van die dae op stage gespeel gan word en ons gaan 'b recording en 'n music video uitbring in die nabye toekoms. Maar yeah verder het ons lekker geparty en 'n paar gigs al gespeel.

Ek wil veral een gig uitwys van die res. Ons het 'n gig gespeel by Mercury so ruk terug wat rerag die lekkerste awesomeste gig was wat ek nog gespeel het, Ongelukkig kon Wian nie die aand gespeel het nie maar ons het toe vir Cassie van I & Ion gevra om daai aand vir ons bass te speel.
Dit was een awesome gig gewees, Dit het nogal gevoel of dai klein venuetjie net kleiner geraak het soos ons verder in ons set ingegan het, Johan het weer 'n paar onnatuurlike dinge aangevang soos op die conters klim , stripper pole klim en 'n fokken midget op die stage op dra en met hom onder sy arm sing n stuff... :-) interesante aand gewees.
Back to Vinyl en Chaos on the Sun het saam met ons gespeel daai aand en ek moet se al die bands was rerag fokken goed gewees en dit was net een van daai legendary aande.

as vrydag 19maart het ons by MuZone weer gespeel. Was nie 'n bad gig gewees nie. na die tyd het ons saam met Johan van I & Ion, Wessel en Michelle van Back To Vinyl by Buckleys ge-party , was 'n rowwe aand en as gevolg van daai aand is al ons gear nog by ons vriend Herman se huis... hopelik.

Ons speel die naweek wat kom 3 gigs in 3 dae 2 April by Hidden Cellar in Stellenbos , 3 April by Purple Turtle in die stand en 4 April by Noisefest by ROAR in Obs. Dink dit gaan n befokte 3 dae wees. Speel dan ook die 21ste April saam Dead Lucky by mercury waarna ek baie uitsien, wou nog altyd samet hulle gejam het. en die 10de Mei speel ons weer samet Back To Vinyl en Chaos on the Sun by Mercury, Hoop dis weer so befok soos laas!

Verder het ek nie rerag iets om te se nie, behalwe lat die aribs nou nogal op my nerves raak, Dis daai bid sing stuff maar fokken vals. anyway ek dink dis eers dit vir my.

gaan nou huis toe pak en regmaak om vanaand The Mochines,Juggernaught en L.A.Cobra te gan check .

Keep it real folks
Jan

No comments:

Post a Comment