Saturday, December 5, 2009

Gig by Kunskafee.

Awe

Vanaand was ons gig met Snare van die suburbs en Abel kraamsaal by Kunskafee.
Die gig het fokken awesome afgeloop. vriende gemaak met die ander band en 'n paar doppe te veel geneem maar het dit fokken baie geniet en shit het weer hand uitgeruk!
Ons wil dankie se aan die ander performers en almal wat betrokke was! Dankie Herman vir die leen van dai super Dean guitar van jou. Oh Pierre van Snare van die Suburbs het my n mooi foto belowe... ek wag nogsteeds!
Die aand verder het by Gandalfs opgeeindig en toe biekie ander shit.
Jan.

Johan is hier om die res van die storie te vertel.

-
Goeienaand fokkers
ek is geclamp, toe scheme ons dit gan `n smooth move wees as ons my wiel net omruil...
dit het gewerk ma nou stres ek balls dat ek gearresteer sal word baha
eks kak negatief
hoe kan `n clamp so befokte aand so maklik opfok?
fok hulle
fok

ma ja
mooi bly maters en laat dit juig

1 comment:

  1. Fokken goeie idee daai Johan, ruil net die wiel om! Neem aan jy is glad nie eers gevang nie??

    ReplyDelete